trešdiena, 2012. gada 5. septembris

Joik šokolādes sejas maska, atsauksme

Septembrī Stockmann patstāvīgajiem klientiem visiem JOIK sejas kopšanas produktiem ir 20% atlaide, tad nu kādu bariņu nopirku testēšanai, biju pārsteigta par šī Igauņu brenda pieejamajām cenām, par 6 produktiem samaksāju vien 22 ls.

Šodien pastāstīšu par viņu šokolādes sejas masku nogurušai un saspringtai sejas ādai ( man gribas piebilst, ka ne tikai ādai, bet arī ķermenim un garam). Šo produktu gribas salīdzināt ar tādu nelielu krūzīti karstas šokolādes kādā klusā un mierīgā kafejnīcā. Iepakots gaumīga melna papīra kastītē, kas liek domāt, ka tas ir luksus produkts ( par ~ 3 ls ar atlaidi :)) Kad atveru kastīti iekšā sagaida pavisam vienkāršs iepakojums- maisiņš, kura tad arī iekšā produkts. Tā nesaskaņoti šķiet tik forša kastīte un tik vienkāršs maisiņš.

Bet nu maisiņš jau neatturēs mani lietot šo produktu- jo tas ir vienkārši brīnišķīgs! Tā sastāvā ir kakao pulveris, no kura ražo arī īsto šokolādi, māls, piena pulveris. Ražotājs nav izplūdis garos stāstos un solījumos, vien teikts, ka maska paredzēta nogurušai un saspringtai ādai, ka jāsajauc ar šķidrumu (ūdeni, pienu, zāļu tēju.. ), nelietot uz lūpām un acīm, ļaut iedarboties 10-15 min.. Un standarta informācija par produktu. Jāsaka, ka solījumi arī nav nepieciešami, jo jau pēc pirmās lietošanas reizes man bez visādam reklāmām skaidrs- rudens un ziemas mīlulis. Tiklīdz pulveris sajaukts ar ūdeni ( es izmantoju tādu remdenu, uz sejas bija sevišķi patīkami), visu vannas istabu pārņem neizsakāmi patīkams rūgtās šokolādes aromāts, gribas pat teikt, ka telpā izplatās tāds mājīgs siltums. Kad maska uzklāta uz sejas, tā iedarbojas ne vien kā skaistumkopšanas produkts, bet arī kā lieliska aromterapija - aromāts nepazūd līdz pat maskas nomazgāšanas brīdim. Man tā palīdzēja arī pret saspringtu garu ne tikai ādu, jo tas process tā paņem sevī, ka aizmirsti par visu, vien baudi lielisko sajūtu. Šī noteikti ir maska, kura ir jābauda, nevis jāuzklāj pirms putekļu slaucīšanas viesistabā. Maska uz sejas uzvedas tāpat kā mālu maskas.
Tā kā masku liku vakarā, uzklāju vien serumu, acu krēmu un līdu gultā. Pēc maskas āda šķita gludāka, oma labāka un tas patīkamais aromāts man atmiņā arī šodien. Nezinu iedomas vai realitāte- bet otrā dienā āda tiešām izskatījās tāda atpūtusies un dzīvāka ( pat ja tās ir tikai iedomas, šis produkts noteikti tiks lietots atkal un atkal, jo neredzu tam misiju kā, piemēram, attīrīt poras, bet gan sniegt lietotājam baudījumu). Iepakojumā 50g, kas pietiks diez gan ilgam laikam. Jāsaka pirmais JOIK testētais produkts mani ļoti patīkami ir pārsteidzis, redzēsim kādas sajūtas radīs nākamie.
Šim vērtējums 10/10 ( pat neskatoties uz to maisiņu :D)
Kāda Tev pieredze ar JOIK produktiem?

12 comments:

  1. Man ļooti patīk ķermeņa losjons ar burkānu eļļu, tas oranži dzeltenais. Ļoti labi mitrina un baro ādu, fantastiski smaržo. Lietoju kājām, veido tādu veselīgu sunkissed efektu uz ādas. Rekomendēju :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uz ķermeņa produktiem arī it kā skatījos, bet tiem nebija atlaides. Nākotnei zināšu, kas ir labs :)

      Dzēst
    2. Vai cik žēl, ka atlaide tikai sejas kopšanas līdzekļiem, es jau paspēju sapriecāties. Es JOIK pirku ziemā Tallinā. Labprāt vēl ko nopirktu, ja reiz viņi tagad mums tik tuvu.

      Dzēst
  2. Mmm, viss, arī gribu :)
    Es jau sen metu aci uz JOIK, bet vēl kaut kā nav sanācis neko nomēģināt. 20% atkaide varētu būt labs stimuls sākt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tieši atlaide pamudināja pamēģināt, jo pirms tam biju tikai lasījusi,lasījusi.. bet tā arī neko nebiju nopirkusi

      Dzēst
  3. Vai šī maska uz sejas neizkalst? Man bija šokolādes maska no k.kāda dabīgas kosmētikas brenda, bet tā kalta. Un vel bērns no manis baidījās :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sakalst, līdzīgi māla maskai, bet nedaudz maigāk. Nu ar lielāko daļu sejas masku nesagatavots cilvēks nobīstas :D

      Dzēst
  4. Pieredze ar Joik pagaidām nekāda, bet tas ir jālabo!

    AtbildētDzēst
  5. Iesaku visiem arī eļļu sejas mazgāšanai.
    Līdzi nāca švammīte eļļas noņemšanai, līdz ar to nav jāšķaidās, lai eļļu nomazgātu.
    Varu teikt tāpat kā par masku - iedomas vai kā, bet liekas, ka seja paliek dzīvīgāka.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī pagaidām mēģinātie JOIK produkti nav likusi vilties :)

      Dzēst