svētdiena, 2012. gada 30. septembris

Piebeigts septembrī

Viens mēnesis iekš Project pan ir veiksmīgi izturēts, patiešām neko neesmu nopirkusi, par ko pašai liels prieks, bet esmu paguvusi jau īstenot teju 1/3 daļu sī projekta, septembrī izlietoti 10 produkti+ 1 testeris,ko neskaitu nepieciešamajos 35.
Pārsvarā šajā mēnesī esmu piebeigusi matu kopšanas produktus.
Superdrug sausais šampūns, rozā versija- neeenormāli stiprs aromāts, uzreiz jāvēdina istaba pēc lietošanas. Efekts nav tā vērts, lai paciestu to stipro smaržu, mati izskatās nedaudz labāk kādas 2-3 stundas, bet noteikti ne tā, kā sagaidu pēc sausā šampūna lietošanas.
Earth science matu maska- šajā bloga jau ļoti daudz esmu runājusi par to, ļoti patīk efekts, ērta lietošana, kad atsākšu papildināt savus krājumus, noteikti pirkšu atkārtoti ( iegādajama iherbā)!
Mill Creek Biotīna šampūns- arī jau daudz slavēts, patīk vēljoprojām. Pilno atsauksmi variet izlasīt šeit.
Head matu serums- diemžēl vairs nav nopērkams iherbā, jauks neuzkrītošs aromāts, veselīgs mirdzums matiem, ļoti ekonomisks, laba cena. 
Revlon ampulas pret matu izkrišanu- es ļoti ceru, ka no viņām bija kāda jēga, objektīvi vairs nevaru novērtēt, jo kompleksās cīņas rezultātā, par laimi mati vairs neizkrīt nedabiskā daudzumā un nevaru pamanīt atšķirību, ja tāda ir.Tās ampulas bija tik neērti lietot. Tās ir izgatavotas no ļoti cieta plastmasa, bija ļoti grūti dabūt vaļā. Neērtību dēļ un nepatīkamā aromāta dēļ, noteikti nepirkšu atkārtoti.

Clarins wake-up booster- lai gan man šis produkts tīri labi patika, bet ir lētākas alternatīvas, kas darbojas līdzīgi. Pilno atsauksmi variet izlasīt šeit .
Riga soap manufacture šokolādes sejas maska - lieliski darbojas ne tikai uz sejas, kad derīguma termiņš tuvojās beigās, lietoju arī uz ķermeņa sausākajām vietām, arī tā nebija ne vainas.














Stenders šokolādes skrubis- šis skrubis man patika pat ļoti, ļoti. Lieliski pildīja savu funkciju un fantastiski labi smaržoja. Pilna atsauksme šeit.
Eveline nagu laka- beidzot izlietots arī kāds produkts ārpus kopjošās kategorijas. Laikam jau tas, ka ir izlietota nagu laka nerada liekus jautājumus, vai man tā patika...
Wilkinson skūšanās putas- dara tas, kas jādara. Vienīgi šķita diez gan neekonomiskas.
YSL Touche eclat tonāla krēma paraudziņš- pamēģināju un man nepatika. Radās iespaids, ka vairāk piemērots būtu sausas ādas īpašniecēm, es nepiederu viņām.

6 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Nu domas par ziemas kolekcijām un izdevīgajiem piedāvājumiem iedvesmo :D

      Dzēst
  2. Forši, ka projekts izdodas, man arī ar steigu jāpievienojas, septembra bilance man ir graujoša :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. sākumā grūti, bet pamazām parādās gandarījums :)

      Dzēst
  3. Arī Tev smuka kaudzite- mani iedvesmo šie raksti :)

    AtbildētDzēst