sestdiena, 2013. gada 11. maijs

Caudalie roku un nagu krēms, atsauksme

Lēmumu par šī krēma iegādi pieņēmu pēc šīs skaistumadienasgrāmatas atsauksmes. Es nepiederu lielajam kolas fanu pulkam, mana klasiskā izvēle pie neveselīgiem ēdieniem ir fanta. Pēc raksturojuma ātri iesūcas un smaržo pēc fantas, nebija ilgi jāgaida, kamēr šis krēms no kategorijas "gribētu kādreiz pamēģināt' nonāca "šo es noteikti gribu!" kategorijā.
Tā kā visos stratēģiski svarīgajos stacionārajos punktos jau bija pilnizmēra roku krēmi, bet līdzi ņemšanai man nepatīk lielie iepakojumi, izvēlējos mazo iepakojumu. Iepakojums ir 30 ml, ļoti ērti ielikt kosmētikas maciņā, vienmēr līdzi, kad vien jūtu nepieciešamību palutināt rokas. Pārdomāts arī tas, ka līdzi nēsājot netiek pamazām bojāts krēma iepakojums, kā rezultātā krēms nonāktu somā/ kosmētikas maciņā.

Pasmaržojot krēmu iepakojumā to Fantu nemaz tā nejūt, bet tiklīdz to uzsmērē uz rokām, aromāts ir daudz jūtamāks- apelsīnu fanta mmmm. Lai man patiktu roku krēms, tam jāspēj ne tikai pietiekami mitrināt manas rokas, nodrošināt tām komfortablu sajūtu gan pēc roku mazgāšanas, gan citos brīžos, bet arī neapgrūtināt mani ar ilgu žūšanu. Jāsaka visas šīs prasības tas pilda, jau īsu brītiņu pēc uzklāšanas, tas ir iesūcies un dienas gaitas var droši turpināt, neuztraucoties, ka atstāšu kaut kur krēma nospiedumus. Šo krēmu nevarētu raksturot kā treknu, arī krēma nosaukumā es drīzāk izvēlētos mitrinošais nevis barojošais, bet ikdienas vajadzībām, kad nav saasinātas problēmas ar roku ādu- neko vairāk man nevajag.

Vērtējums: 9/10
Cena: 75 ml Latvijā maksā ap 11 ls, šis ceļojis no ārzemēm komplektā, grūti pateikt cik maksāja tieši krēms. Šis viennozīmīgi varētu būt atkārtots pirkums arī nākotnē.

Kādu roku krēmu Tu glabā savā kosmētikas maciņā/somā ?

5 komentāri:

  1. Es šobrīd nēsāju līdzi Eucerin ph5 roku krēmu, kurš ir barojošs un mīkstinošs, kas šobrīd ir tieši tas, kas vajadzīgs :) Caudalie, protams, gribu pamēģināt, tomēr pagaidām līdz viņam neesmu tikusi, jo viņš ir tālu no ikdienas takām :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pašlaik uzsāku Di Palomo Grape & Fig, jo es kūstu no tās smaržas :)

      Dzēst
    2. Eucerin neesmu mēģinājusi, pēc apraksta liekas, ka man vairāk viņš derētu ziemai.

      Dzēst
    3. VM kā vienmēr prot iekārdināt, būs jāiet smaržot :D

      Dzēst
    4. Arī Biodermai ir ļoti labs roki krems:)

      Dzēst