pirmdiena, 2013. gada 6. maijs

Kāda ir Tava pieredze ar blog sale?

Tā nu sanācis, ka neesmu izņēmums un gadās, ka produkts patīk veikalā, bet atnākot mājās vairs nepatīk.. Tiek lietos vienu, divas vai nevienu reizi un tā arī paliek kāda tālākā nostūrītī.
Tad nu vēlos dzirdēt viedokļus no abām pusēm- tās, kas mēģinājušas ko tādu rīkot- kā veicās, vai bildēšanas un raksta veidošanas darbs nebija velts un produkti tiešām atrada jaunas mājas?
Un pārējiem- vai būtu interese par blog seilu?

Gaidīšu viedokļus, ja būs interese mēģināšu šodien uztaisīt revīziju un safočēt!

7 komentāri:

  1. Man bija doma par tādu, bet lai savācas lielāka kaudze.
    Uzskatu, ka par dārgo kosmētiku var prasīt naudu, bet lēto (Catrice, Essence utt.) es atdotu par velti, nav žēl.
    Un vēl - cik ētiski ir piedāvāt 1x pamēģinātu dušas želeju vai losjonu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir vesela čupiņa nelietotu produktu. Daudzi ar dozatoriem, kur tā viena mēģināšanas reize neko nemaina.

      Dzēst
  2. Es agrāk nevarēju pārkāpt sev pāri, nu kā tā es piedāvāšu, kā jau Elīna teica, kaut ko jau zieķētu un lietotu.

    Bet no otras puses bieži esmu saņēmusi vēstules no meitenēm ar jautājumiem, kur es visus kvantumus lieku un vai negribu iztirgot pa lētām naudām. Es vienmēr esmu atbildējusi par iepriekš minēto ētiskumu, bet meitenes teica, ka tieši otrādi, tā ir iespēja izmēģināt kaut vai tekstūru. Nu ja tā, tad sarīkoju Blogsale un visas mantas atrada savas īpašnieces un viss ir bijis kārtībā, domāju, ka apmierinātas bija abas puses, gan es, gan pircējas. Nekad neesmu uzdevusi preci par labāku nekā tā ir patiesībā, godīgi pierakstīju, cik reizes ir lietota un tā.

    Vienīgais man nepatīk skaidīt pa tikšanām, līdz ar to visu sūtīju pa pastu, bija krietni vieglāk - sapakoju un vienā piegājienā nosūtīju visu. :)

    Tā kā droši - taisi!

    AtbildētDzēst
  3. Manuprāt, skaistumproduktu SWAP ir tik pat liels potenciāls, kā drēbju, somu un apavu SWAP! Jātaisa mainīšanās ar skaistumproduktiem parkā uz soliņa! :) Piekrītu, ka ieguvēji ir abi - viens tiek vaļā no "putekļus krājošiem un vientu aizņemošiem" produktiem, ko atkal kāds otrs ar prieku lieto un neiztērē neko vai krietni mazāk kā ja tos jaunus pirktu veikalā. Galvenais, ka neuzkrājas produkti ar veciem datumiem, kurus beigās tāpat sanāk izsviest ārā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šobrīd kaut ko tādu organizēt nav laika, bet ja kāds saorganizētu, labprāt piedalītos.

      Dzēst
  4. Es esmu dažas lietiņas atdevusi vai par lētām naudiņām pārdevusi lasītājām, bet ne lielos kvantumos. Bet mani visa tā padarīšana mulsina. Pirmkārt, roka neceļas prasīt naudu par lēti nopirktu lietu, tāpēc lielu daļu labāk atdodu, nevis pārdodu. Otrkārt, jāskatas, ko vispār ir higiēniski pārdot, piemēram, skropstu tušu es nevarētu un lūpu spīdumu ar otiņu arī nē. Treškārt, ko darīt ar PR cilvēku sūtītajiem produktiem? Vai tos būtu slikti atdot tālāk vai tieši labi?
    Īsāk sakot, jautājumu vairāk nekā atbilžu. Man gan šķiet, ka blogseili ir tā vērtī, jo var gan atbrīvot vietu, gan lieku naudiņu kādam niekam, gan arī iepriecināt lasītāju. Vienīgi ieteiktu norrganizēt visu tā, lai nav šausmīgi jāiespringst uz piegādi. Es tolaik dzīvoju pašā centrā un piedāvāju pēc produktiem atnākt pie manis. Diez vai ir vērts mocīties ar vienošanos par vietu, braukšanu uz turieni utt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad bija mazāk sakrājies, es vienkārši atdevu draudzenēm, ja kādai kas iepatikās. Tagad tāda čupiņa man te... Nu R sampli man nav, visu pati pērku, ta kā problema atkrīt, bet skatos, ka ārzemju blogeri nereti pārdod vai giveawayos izmanto.
      Bet par tikšanās vietu gan- tā kā cenas jaliek zemas, lai tiktu pārdots, tad negribētos vēl kaut kur braukt, un es neatrodos centrā, eh. Pa pastu sūtīt man slinkums.

      Dzēst