otrdiena, 2013. gada 21. maijs

LUSH svaigā maska "Cupcake", atsauksme

Šodien tāds lietains un drēgns laiks ārā, īstais laiks parunāt par šokolādi, tik šoreiz ne par to, kas vairo kilogramus un ražo laimes hormonus iedarbojoties iekšķīgi, bet to, kas vairo mūsu skaistumu un, manuprāt, ražo laimes hormonus ārīgi. 
 Par svaigajām LUSH maskām nācies lasīt daudz laba un beidzot arī es esmu pamēģinājusi vienu no tām- šī ir paredzēta tieši taukainas ādas kopšanai, paliekot siltākam laikam mana āda aizvien vairāk izrāda taukainas ādas kaprīzes.
To, ka maska samazina sejas spīdēšanu man sanāca noskaidrot nejauši- vakarā uz visas sejas uzklāju masku, izņēmot uz deguna, kur uzliku poras attīrošo plāksteri. Nākamajā dienā nevarēju sākumā saprast, kāpēc tieši deguns bojā skatu un vienīgais jāpiepūderē, bet tad viss saslēdzās un atcerējos par masku. Ilgi gan efekts nesaglabājas, bet pirms svarīgiem pasākumiem lieliski noderēs šī maska.
Kas attiecas uz poru attīrīšanu, man nekādu īpašu rezultātu nedeva, bet ražotājs to arī īsti nesola. 
Maska ir vidēji biezas konsistences, viegli klājas uz sejas, un arī nost dabūjama ne tik sarežģīti kā citas biezākas konsistences maskas. Sākumā gan maska bija šķidrāka, uz beigām tā palika nedaudz biezāka. Uzklājot šo šokolādes un piparmētru miksli uz sejas, brīžiem arī tās atsvaidzinošās piparmētras sajūt, bet tā ir patīkama sajušana. Aromātā vairāk dominē piparmētras. Sastāvs labs, neatradīsiet nedz parabēnus, nedz naftas produktus, nedz sintētiskas attīrošās vielas.
Jāglabā ledusskapī, derīga mēnesi. Pārrunājot šo jautājumu ar pārdevēju, teicās, ka šo masku, pateicoties piparmētrām sastāvā, droši varot lietot vēl 3 nedēļas pēc beigām, bet man kaut kā diez gan ātri tā jau tuvojas beigām, jo uz sejas sanāk klāt pabiezā slānītī un ir patīkami to pēc darba tā biežāk uzlikt uz sejas!

Cena: ap 6 latiem
Vērtējums: 8/10

8 komentāri:

  1. Paldies par rakstu, izklausās labi. Būs jāpameklē! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Svaigās maskas ne vienmēr ir uz vitas, var pirms došanās mēģināt uzzvanīt, pajautāt, lai nesanāk lieki braukt.

      Dzēst
  2. Šī ir mana visulaiku mīļākā maska:)
    pati labākā priekš manas taukainās, izsitumiem bagātās āds...
    Šo masku beidzot lieto, bija sajūta ka sejas āda kļuvusi "netīrāka" un sāka parādīties vecie labie izsitumi, kuri, kamēr lietoju masku, bija pauzduši..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, efekts nesaglabājas pēc lietošanas ilgi, bet ja godīgi- nav nācies sastapt sejas masku, kurai saglabātos efekts ilgi pēc lietošanas.

      Dzēst
  3. O, man šī maska bija, vispār jau patika, toreiz āda bija krietni taukaināka, strādāja uz urrā! :) http://velvetmimosa.blogspot.com/2012/04/lush-cupcake.html

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, lasīju jau Tavu atsauksmi, man arī tīri labi strādā, nevaru sūdzēties :)

      Dzēst
  4. Oi, šī man ļoti patīk, tik kaifīgi karstā vasaras dienā pa tiešo no ledusskapja uzsmērēt uz sejas, aromāts fantastisks :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Būs tagad vēlme paēģināt arī citas svaigās maksas, redzēs, vai būs tikpat labas!

      Dzēst