svētdiena, 2013. gada 12. maijs

La roche posay Serozinc, atsauksme

Šodien pastāstīšu par franču aptieku zīmola La roche posay produktu. Šis produkts īsā laikā spējis iekarot manas simpātijas. No vienas puses prieks, ka patīk produkts, no otras puses- žēl, ka kārtējais foršais produks, kas nav pieejams pie mums un ir jāsūta internetā.

Produkts ir kā izsmidzināms ūdentiņš, flakonā ar ļoti ērtu smidzinātaju, kas rada vienmērīgu, smalku klājumu uz ādas. Lai arī sastāvs ir pavisam vienkāršs- tikai 3 sastāvdaļas- ūdens, cinka sulfāts un nātrija hlorīds, efekts ir ļoti patīkams. 

Ražotājs šo produktu iesaka lietot kā sejas ādas kopšanas līdzekli taukainas ādas īpašniecēm (jāsaka uzreiz, neskatoties, ka mana āda ir taukaina es tā šo produktu neizmantoju. Palasot atsauksmes internetā sapratu, ka velti, jo serozinc ne vien samazina ādas spīdēšanu un līdzsvaro tauku dziedzeru darbību, bet arī ir efektīvs līdzeklis cīņā pret izsitumiem). Otrs lietošanas veids- mazina apsārtumu, kairinājumu pēc skūšanās. Apakšstilbus esmu izvēlējusies skūt, šķiet neērti gaidīt nepieciešamo matiņu garumu vaksācijai/epilācijai, līdz ar to diskomforts pēc skūšanās procedūras man nav svešs. Sākot ar sūrstošu sajūtu, sausumu beidzot ar apsārtumu. Pirmkārt, sajūtu līmenī fantastiski atsvaidzina un atvēsina ādu, nav nepieciešams turēt ledusskapī, lai būtu šī patīkamā sajūta. Tāpat pazūd daudz ātrāk apsārtums, diskomforts. Iedevu arī vīram pamēģināt, arī ļoti patika. Trešais lietošanas veids, ko iesaka ražotājs ir zīdaiņu dupšiem, šo nemācēšu komentēt, nav šobrīd aktuāli. Noteikti mēģināšu šo arī tonika vietā un pirkšu atkārtoti. Šis bija pirmais produkts no šī brenda, ko mēģināju, tagad āķis lūpā pamēģināt arī ko citu. Esmu atvērta ieteikumiem, kas vēl ir mēģināšanas vērts.

Vērtējums: 10/10
Cena: ap 5 ls


5 komentāri:

  1. lielisks apskats! man pašai patīk šī ražotāja tonālie krēma līdzekļi - patiešām uzmanības vērti.

    AtbildētDzēst
  2. Man ar skūšanos tieši tas pats, tāpēc labprāt izmēģinātu!
    Cik ilgam laikam šī pietiek?!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grūti pateikt, vēl nav beidzies, bet skaidrs ir viens- vilinājums lietot tā pavairāk ir liels, ļoti patīkamas sajūtas.

      Dzēst
  3. Vai tiešām nav pieejams LV? Aptiekās it kā ir viņu produkcija...

    AtbildētDzēst