trešdiena, 2013. gada 1. maijs

Piebeigts aprīlī

Sveiciens pirmajā maija dienā. Aprīlī piebeigts par vienu produktu vairāk kā maijā- 13.
1. Dadžu eļļa no multiluksa- vēljoprojām man patīk vismaz 1x nedēļā pirms mazgāšanas matus palutināt ar eļļu. Šī viennozīmīgi nav sliktākā izvēle.
2. Nuxe micerālais ūdens- biju sajūsmā par lielo iepakojumu, nekas nav mainījies arī ar mazo. Pilna atsauksme šeit
3. Logonas līdzsvarojošais dienas sejas krēms- foršs, viegls mitrinošs krēms, labi derēja arī zem make-up. par to līdzsvarošanu gan īsti nemāku teikt, vai tā bija, bet tapat krēms man patika.
4. Bic skūšanās putas- normālas darbībā, bet ar ļoti patīkamu aromātu.
5. Uoga uoga go nuts sejas skrubis/ maksa- neērtā lietošana man nosita vēlmi, bet funkcionēja tā neko. Pilna atsauksme šeit
6. Envie meloņu un persiku mitrinošs šampūns- smarža bija fannnntastiska, bet mitrināšana gan tikai nosaukumā, pēc šampūna noteikti jālieto laba maska.
7. Giovanni raspberry winter dušas želeja- patīkama, it nemaz nesausina ādu, plaša aromātu izvēle, šī man atgādināja aveņu ievārījumu. Meklē Giovanni dušas želejas šeit
8. Maybelline klasiskais BB krēms- nebija ne vainas, otrreiz gan nepirkšu. Nepatika, ka nesaderēja ar atsevišķiem pūderiem, kas mēdza radīt nesmukumus.
9. Elizabeth Arden bronzeris- nav šaubu, ka patika nu ļoti, ja jau reiz ir tukšs. Lielisks 4 toņu bronzeris, kas ļāva to lietot visu cauru gadu.  Arī iepakojums fantastiski skaists. Diemžēl neesmu nekur manījusi, ka šis vēl būtu pieejams.
10. Biodermas ūdentiņš- patika gan man, gan vīram. Tiek lietots jau nākamais.
11. Lee staford sausais šampūns- atsauksme te. otrreiz netiks pirkts, īpaši dēļ aromāta.
12. Bourjois healthy mix serum tonālais krēms- ļoti patika produkts, it kā viegls, bet pietiekami maskējošs. Vienīgi varēja būt pārdomātāks iepakojums, lai var visu dabūt ārā, diez gan daudz palika uz sieniņām.
13. Organic shop kafijas skrubis- fantastisks aromāts, ļoti efektīvas skrubējošās īpašības ( nodrošina kafija un cukurs), maiga āda, laba cena, ko vēl var vēlēties?

Nav slikti, bet pēc spending bana jauno produktu skaits ir lielā pārsvarā pār izlietoto. Tomēr ir taču pavasaris, gribas kaut ko jaunu, vai ne?



7 komentāri:

  1. Arī labi pastrādāts :) Mani pēdējā laikā velk pie dabīgās kosmētikas. Skatījos arī uz Logona produktiem, bet sevišķi daudz atsauksmes par tiem nav sastopamas, beigās paņēmu Dr. Hauschka krēmu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau arī cenšos skatīties sastāvus, bet šad tad jau gadās arī produkti ar ne tik dabīgiem sastāviem.

      Dzēst
  2. Esmu ar visām četrām par kafijas skrubi. Lielisks produkts. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau vispār iet pie sirds Planeta organica skrubji

      Dzēst
  3. Jā, vajag kaut vienu jaunu lietiņu sevis iepriecināšanai. :)

    Klausies, a cik ilgā laikā Tu izlietoji bronzeri? Tā, tīri interesei. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Precīzi nepateikšu, bija kkas starp 2 un 3 gadiem, protams, netika šis bronzeris lietots katru dienu, pamīšus arī citi!

      Dzēst
    2. Nu tā jau es arī domāju, uztaisīju bronzeru revīziju, man pat Nivea bronzeris atradās, a cik jau tas laiks, kad Nivea dekoratīvā pazuda no plauktiem.

      Dzēst