ceturtdiena, 2012. gada 25. oktobris

Sleek Blush by 3 "Lace", atsauksme

Šis ir vaigu sārtums, ko man jau sen ir gribējies, bet kaut kā ļoti ilgu laiku tas bija out of stock. Sagadījās vienlaicīgi 20% atlaide un beidzot vaigu sārtums bija pieejams, protams, ka to pasūtīju.
Biju ļoti pārsteigta to saņemot, jo atšķirība starp norādītajiem toņiem mājas lapā un manis saņemtajiem bija... ļoti liela.
Pa kreisi mājas lapas bilde, pa labi-īstenība.

 Paletē ir 3 toņi: Crochet, Guipure, Chantilly. Kopā 20g
Dzīvē toņi ir pat vēl nedaudz košāki un intensīvāki. Pirmā mana doma bija: nekad dzīvē šos neatļaušos lietot uz saviem vaigiem. Par laimi, tāpat, kā ar cilvēkiem, arī ar kosmētiku, pirmais iespaids mēdz būt maldīgs.
Šie vaigu sārtumi neticami labi izlīdzinās uz ādas un ir iespējams panākt dabīgu, rudenīgu rezultātu, kas ir piemērots arī ikdienas lietošanai. Ja nepieciešams košāks grims, pigmentācija pilnībā atļauj to panākt.  Noturība mani pilnībā apmierina, kādas 5 stundas uz maniem vaigiem turas, kas nav nemaz tik maz, jo uz manas ādas vispār reti kas labi turas.
Swatchi pavisam nedaudz ar pirkstu galiem pieskaroties sārtumiem. 2 skaisti matēti toņi un viens ar spīdumu, bet arī ar spīdumu ir izmantojams, jo šis nav variants, kad daži lieli spīdumi iejaukti skata pēc, tas ir viendabīgs un gaumīgs, ļoti smalka maluma. Ja pirms tam ir lietoti sārtumi ar vāju pigmentāciju, būs jāpiešauj roka, lai uz otas nepaņemtu par daudz, bet, kad tas ir izdarīts, rezultāts ļoti skaists.
Patēriņš pavisam neliels, iepakojums liels- pietiks veselai mūžībai! Cena: 12,49$
Pasūtīt var sleek mājas lapā , piegādes maksa ļoti pieņemama, atkarīga no pasūtīto produktu daudzuma.
Vērtējums 9/10

12 comments:

  1. Man arī iepatikušies Sleek sārtumi, šī palete izskatās burvīga :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jāsaka, ka mani arī patīkami pārsteidza cenas un kvalitātes attiecība, pirmais sūtījums no Sleek noteikti nebija pēdējais :)

      Dzēst
  2. Ū, pa taisno manā wishlist'ā! Sen jau meklēju sārtumu ar normālu pigmentāciju.

    AtbildētDzēst
  3. Jau labu laiku velos iegadaties so paleti, laikam bus beidzot jasanemas! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī šī ilgi stāvēja wishlistā, esmu priecīga, ka beidzot nopirku :)

      Dzēst
  4. Tā kā man patīk tavs blogs, nominēju tevi Liebster Blog awards, vairāk informācijas: http://il-beauty.blogspot.com/2012/10/the-liebster-blog-award.html

    AtbildētDzēst
  5. Sveika! Man patika tavs blogs un es tevi nominēju Liebster blog balvai, vairāk informācija šeit http://makeupnodrogaslv.blogspot.com/2012/10/liebster-blog-balva.html

    AtbildētDzēst
  6. Vai jūs nezināt, vai sleek mājaslapā var maksāt caur PayPal?

    AtbildētDzēst