svētdiena, 2012. gada 14. oktobris

TAG: I ❤ fall tag

Blogere Zanda mani tagoja šim rakstam- dažādi jautājumi saistībā ar rudeni un arī Halovīniem. Atzīšos, ka esmu bijusi ļoti slinka uz TAG rakstiem, šī laikam būs pirmā reize, kad saņēmos... Bet tagu "Cik maksā mana seja" es vēl joprojām turu prātā un tomēr plānoju ar lielu nokavēšanos uztaisīt.
Bilde ņemta šeit
Bet nu ķeramies klāt rudens iemīļotajām lietām.
1. Mīļākais rudens produkts lūpām. Tā kā rudenī lūpas pieprasa papildus kopšanu, bet uz nekoptām lūpām neviena lūpu krāsa un spīdums neizskatīsies labi, tad viennozīmīgi- lūpu skrubis + lūpu balzāms, kas bagātīgi mitrina un baro lūpu ādu ( šis periodiski mainās, grūti nosaukt vienu).
2. Mīļākā rudens nagu laka. Pagājušos gados uz maniem nagiem rudenī bija piesātinātas krāsas, gluži kā dabā, bet šoruden pārsteidzoši bieži izvēlos piezemēto Loreal Color riche "Macaron Noisette"
3. Mīļākais rudens dzēriens. Krustmātes ievāktās zāļu tējas ļoti lielās krūzēs ar karotīti medus.
4. Mīļākā rudens svece. Ikea Tindra ar āboliem un kanēli. Absolūti nav sintētiska, pārāk uzbāzīga un intensīva. Patīk arī citos gadalaikos :)
Bilde ņemta šeit

5. Mīļākā rudens šalle vai aksesuārs? Vīra dāvināti cimdiņi, vesti no olimpiskā ciemata Vankūverā. Silda rociņas un sirdi.

6. Mīļākā Halovīna filma? Nav tādas
7. Mīļākā Helovīna konfekte? Nebūs īsti Helovīna, bet šobrīd no saldumiem ļoti garšo saldējums. Tīņa gados bija prieks par visām končām, ko dabūjām.
8. Ko vilksi (ja iesi) uz Helovīnu? Neiešu, bet ja ietu censtos briesmoņa tēlam piešķirt arī kādus sievišķīgus akcentus.
9.Kas labāk - ragana, rēgs vai zombijs Helovīnos? Nu laikam ragana.
10. Mīļākā lieta, kas patīk rudenī? Pārmaiņas dabā ( izņemot to, ka dienas paliek īsākas, bet krāsu un smaržu dažādība man patīk).


tagoju visus, kam vēlēšanās padalīties ar saviem rudens favorītiem ;)



4 komentāri:

  1. Man prieks, ka arī tu piedalījies šajā taf rakstā. Tiešām inetersanti lasīt par to, kas kuram patīk rudenī. Skaisti tie cimdiņi un kā rokas droši vien silda. Dievinu dūraiņus! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pirkstaiņus arī kaut kā tikai galīgi siltā laikā varu nēsāt, savādāk man salst!

      Dzēst