pirmdiena, 2012. gada 1. oktobris

Septembra favorīti

Turpinu augustā iesākto tradīciju- aizvadītā mēneša 5 mīļākie make-up produkti.
Chanel šīs vasaras kolekcijas bronzeris # sable rose. Apbrīnojami, kā ar pāris triepieni spēj piešķirt dzīvīgumu un lielisku skatu sejas ādai.
The balm konsīleris- par šo jau esmu uzrakstījusi pilno apskatu šeit. Tiek galā ar maniem tumšajiem lokiem arī pēc mazgulētam naktīm
MUFE Face&body tonālais krēms- kad konsultante man palīdzēja piemeklēt toni, sākumā šķībi skatījos un domāju, šis nu gan man nederēs, bet jāsaka- piemērojas fenomenāli manam sejas tonim, ir viegls uz ādas, bet pietiekami sedzošs.
Chanel Illusion d`Ombre acu ēnas # Emerveille - mani pārsteidza šo ēnu noturība, mani plakstiņi ir ļoti kaprīzi, un reti kuras ēnas spēj tik labi uz tiem turēties kā šīs Chanel ēnas. Pagaidām nav sadraudzējušās ar nevienu otu, bet lieliski, ātri un skaisti uzklājamas ar pirkstu. Forši steidzoties uzklāt vienas pašas, uz vakaru papildināt ar ko tumšāku.
NYX Mega shine spīdums #beautiful - ikdienas mīlulis, ātri, ērti un skaisti. lai gan ir spīdumi, tie uz lūpām nav jūtami. nav pārāk noturīgs, bet tā kā mierīgi var atjaunot bez spoguļa, tad tā nav problēma. Patīkams aromats un ļoti gaumīgs iepakojums ar bantīti.

No kreisās- Sable rose, Beautiful, Emerveille
Un kas Tev bija topā septembrī?

9 komentāri:

  1. Chanel acu ēnas izskatās ļoti burvīgi, tonis nu ļoti smuks!Kur tu viņas pirki?Vai varbūt pasūtīji internetā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šīs pirku uz Tallink prāmja, bet šāda veida ir arī Stockmannā, Douglasā, nemāku vienīgi teikt par toni, nav aktuāli vairs- neesmu pētījusi ;)

      Dzēst
    2. Paldies!Cik maksāja?Man it kā būtu iespēja uz prāmja pēc kāda laika nopirkt!

      Dzēst
    3. Precīzi neatceros, daudz ko pirku, bet katrā ziņā bija daudz lētāk nekā mūsu veikalos! savi 5-6 lati lētāk, ja nemaldos :)

      Dzēst
    4. Aija, es pirku lidostā, samaksāju 18.70, tātad veicī jābūt kkur ap 23Ls.
      Un tonis noteikti būs, tas ir viens no ejošākiem + pastāvīgā kolekcija.

      Dzēst
    5. Paldies, domāju uz prāmja būs tāda pati cena, tonis ļoti smuks, manuprāt, rudenim ļoti noderētu! ))))

      Dzēst
  2. Ieva, Sabel rose tev izskatās tikpat kā jauns, es visu vasaru lietoju, kaut saudzīgi, bet jau ir padzēsies.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ilgi marinēju to pirkumu, pašās vasaras beigās tikai nopirku.

      Dzēst
  3. oo šīs varētu būt mans favorītu saraksts :) Es nevaru tā konkrēti atbildēt kas mani aizķera vis vairāk, katru dienu kaut kas cits :) Bet Dior nude kompaktais pūderis, laikam pārsteidza vis vairāk, nebiju gaidījusi kaut ko tik labu :)

    AtbildētDzēst