pirmdiena, 2012. gada 11. jūnijs

Kā ietaupīt naudu nagu lakas noņemšanai

Vairumam cilvēku, kam patīk lakot nagus, patīk to darīt bieži un līdz ar to ir nepieciešams arī bieži tīrīt nagu laku. Kad nagu laku tīrīju ar vates diskiem, tad pirmkārt jau tie bija ļoti bieži  jāpērk un arī daudz ātrāk izlietojās nagu lakas noņēmējs. Tagad man ir izveidojies nemainīgs pārītis nagu lakas noņemšanai, ko izmantoju jau apmēram gadu:
Vates disku vietā izmantoju nagu salvetītes, ko pasūtu ebajā.
Tās atrast var izmantojot atslēgas vārdus "nail art wipes'. Cena kopā ar piegādi atkarība no pasūtītā daudzuma ir sākot ar 2 dolāriem, es pirms gada pasūtīju 900 salvetītes par kādiem nepilniem 3 latiem, un man vēl joprojām 1/3 nav izlietota, un es nagus tīru patiešām bieži. Gaišās nagu lakas atkarībā no to pigmentācijas noņemu ar 1-2 salvetītēm ( visus nagus), ja ir spīdumi vai tumšie toņi vajag nedaudz vairāk. Liels pluss, ka tās nesadalās, izņemot gadījumus, kad nagu laka ir ar gliteriem, vai ir nenovīlēts/nelīdzeni nolauzts nags ( bet tad ķertos jebkurš materiāls). turklāt šādai salvetītei ir mazāka nagu lakas noņēmēja uzsūkšanas spēja, līdz ar to samazinās izlietotā nagu lakas noņēmēja daudzums.
Kā nagu lakas noņēmēju izmantoju Isanas, jo esmu pārliecinājusies, ka dārgākie savu funkciju neveic labāk kā šis, daži pat sliktāk. Šobrīd drogās 250 ml ar Drogas karti maksā vien 66 santīmus, tad nu iepērku vairākus, lai mājās stāv.

6 komentāri:

  1. Man arī šis Isanas nagu lakas noņēmējs patīk. Pēc lakas noņemšanas pirksti smuki smaržo! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, aromāts šim arī nav tik traks kā citiem.

      Dzēst
  2. Es arī litoju šo pašu Isana, jo man tāda pati atziņa :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam jau šis ir topā, redzēts arī citām meitenēm favorītu listēs

      Dzēst
  3. Ha, ari manas majas tikai Isana -perku lielas pudeles uz atlaidem

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī tieši tagad uz atlaidēm iepirku jaunus krājumus :)

      Dzēst