sestdiena, 2012. gada 9. jūnijs

Uz priecīgas nots

Pēdējo dienu laikā sanācis daaaudz sevi palutināt, tad nu rādu, kas veikalu plauktos un blogu atsauksmēs man iekrita sirdī.
1. Artdeco vasaras limitētās kolekcijas vaigu sārtums
2. Artdeco ēnas Nr. 16, saņēmu dāvanā par sārtuma pirkumu
3. Borjois  Healthy mix kompaktais pūderis ( drogās šobrīd ir atlaide)
4. Ar lielu nokavēšanos Maybelline BB cream
5. Eveline hologrāfiskās nagu lakas, esmu sajūsmā par viņām un maksā tikai 0,69 ls ;)
6. Essence lūpu krāsa, daudzās pozitīvās atsauksmes mani pamudināja iemēģināt un jāsaka, pagaidām neesmu vīlusies
7. Maybelline bronzeris, nāk dāvanā drogās par pirkumu virs 7,99 ls. Uz ādas vēl nav mēģināts, bet smarža man jau nepatīk.
8. Too faced birstošais pūderis Primed & poreless.
8. hahah 8 nr.2 ir Artdeco bronzeris no vasaras limitētās kolekcijas ( šo nemaz nebiju plānojusi pirkt, bet tā gadās kad paņem tuvāko iepakojumu testerim, nedomājot, kas tajā ir iekšā.)
9. Chanel Vitalumiere Aqua tonālais krēms, par šo tonālo jūsmo nenormāli daudzi, bet  skaistumalapa deva man pārliecību, ka jūsmošana par to ir pamatota, cerams arī es būšu sajūsmā.
10. Artdeco metāliski tumši pelēks acu laineris.
Pārējos produktus saņēmu kā paraudziņus, pamazām sākuši visi laboties :) bet vēl jau ir , kur augt.
Biju sajūsmā par Spices Douglasa konsultantu darbu, nebāzās virsū, kamēr pētīju kas man patīk, bet pēc pirmā acu skata viņu virzienā bija klāt, lai palīdzētu un nesteidzīgi piemeklētu man piemērotāko toni tonālajam un forši parunātos. Ko nevar teikt par šī paša veikala pārdevējām Alfā un Riga Plazā.
Gaidiet atsauksmes un izbaudiet skaisto dienu un saulīti šodien, kas nu nemaz nav lietaina kā solīja sinoptiķi ;)

4 komentāri:

  1. Hmm, kur LV var iegādāties Too Faced kosmētiku?

    Miss?

    AtbildētDzēst
  2. ļoti interesē bourjois pūderis, esi jau izmēģinājusi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vien 2 reizes esmu mēģinājusi, man priekš dekoratīvās kosmētikas tas ir daudz par maz, lai varētu objektīvi novērtēt produktu, kad būšu droša vai patīk vai nē, noteikti uzrakstīšu atsauksmi ;) pagaidām vairāk patīk...

      Dzēst