ceturtdiena, 2012. gada 28. jūnijs

Organic shop ķermeņa sviesta atsauksme

Manā īpašumā ir 2 šīs firmas sviesti- ar līčes un krēma brulē aromātu, kas angliski tiek tulkots kā vaniļas aromāts. Tā kā šī brīža noskaņojumam ( un mūsu vasarai atbilstošajiem laikapstākļiem) vairāk atbilda siltākais vaniļas aromāts, tad tas arī pirmais tika testēts, bet domāju, ka iedarbības un sajūtu ziņā ar otrs ir ļoti līdzīgs. Konsistence ir kaut kas starp ķermeņa losjonu un sviestiem, kas pirms lietošanas jāsasilda plaukstās vai kā savādāk, tātad- biezāka nekā standarta sviestkrēmiem, kuru sastāvā ir ne tikai organiskie sviesti. Neskatoties uz biezo konsistenci, tas labi klājas un viegli izlīdzinās, samērā ātri arī iesūcas. Tā kā ir tik bieza konsistence, tad tas tērējas nedaudz vairāk kā vieglākās konsistences sviesti, bet cena ir ļoti pieejama, līdz ar to es par to it nemaz nepārdzīvoju. Par laimi, aromāts ir ļoti dabīgs un patīkams, arī pēc sviesta uzklāšanas uz ādas, tas ir nedaudz jūtams. Esmu pilnībā apmierināta arī ar funkcionēšanu- āda tiek lieliski kopta, sajūtas ir patīkamas, nav lipīguma, vai nepieciešamība pēc īsa laika uzklāt to atkārtoti.
Sastāvs:
Man ļoti patīk šis sviests, noteikti mēģināšu arī citus aromātus. Cena ap 3 ls, iegādājams Siberikas veikalos.
Vērtējums: 9/10

8 komentāri:

  1. Paldies par atsauksmi. Man pašai ir arī doma beidzot kādu no šiem sviestiem nopirkt!:)

    AtbildētDzēst
  2. Mani nedaudz mulsina - kāpēc uz latviskās pamācības rakstīts, ka sviesu pēc iesmērēšanas jānoskalo ar ūdeni.

    Kāds nezin? :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pieļauju, ka tulkošanas kļūda, arī krēms brulē krieviski pārtop par vanilla angliski :D man nudien nav problēmas neko nenoskalojot.

      Dzēst
    2. Nu man it kā arī viss ok, bet kaut kā aizdomīgi :D

      Dzēst
    3. Hmm, varbūt Tev vienkārši sajauktas uzlīmes? Uz manas nav norādes par noskalošanu ;)

      Dzēst
  3. Man pašai arī ļoti patīk Organic shop krēmi. Man gan ir ķermeņa putas (body mousse). Šis, spriežot pēc tava apraksta, ir tādas kā vieglākas konsistences un darbojas arī lieliski.

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. putas pati neesmu mēģinājusi, bet domāju, ka tās ir vieglākas par šo, jo šis ir tāds riktīgi biezs un krēmīgs

      Dzēst