piektdiena, 2012. gada 8. jūnijs

Vakardienas pieredze ar Amika firmu

Vakar biju nolēmusi sevi iepriecināt ar pāris pirkumiem, par godu viena nozīmīga posma pabeigšanai savā dzīvē, ko arī veiksmīgi izdarīju. Riga Plazā gan man bija ne tik pozitīva pieredze. Tur ir parādījusies jauns stends Amikas firmai ( cik nu jauns kādus 3 mēnešus jau ir), bet vienmēr tam biju pagājusi veiksmīgi garām vien tiekot pie kārtējās viņu reklāmas lapeles. Vakar tas man neizdevās, ņemot vērā, ka man nebija nekur jāsteidzas, domāju nu labi, šoreiz piekritīšu piedāvājumam mani pārsteigt ( gājiens tas pats, kad nāves jūras minerālus piedāvā komplektā ar nagu pulētājiem). produkts ar ko mani centās pārsteigt bija matu eļļa, kuras sastāvā ir arī argāna eļļa. Protams, kad eļļu matos iesmērēja, tie kļuva spīdīgāki ( ar kuru eļļu gan tā nenotiek?). Un tad nu man sākās smadzeņu skalošana ar ievirzi cik daudz es zinu par matu kopšanas produktiem. Vai es lietoju serumus, maskas utt? jā, protams, ka lietoju. Vai es zinu ka mani matu kopšanas produkti efektu panāk ar silikonu? Bļāviens, es neesmu muļķe, es zinu ka silikons liek matiem kādu laiku izskatīties veseliem, nevis būt veseliem, un katram produktam, ko es pērku es papētu tā sastāvu un silikons nav nevienā manā produktā. Nē, tas nevarot būt, jo visu citu firmu serumiem esot sastāvā silikons, tikai viņu eļļiņas neesot. (Atnākot mājās vēlreiz pārliecinājos, ka maniem nav). Tad sākās pamatīga konkurentu nomelnošana, lai es necerot ka Douglasā un Drogās pērkot šampūnus un matu kopšanas produktus būšot kāda jēga, jo tur apmēram tirgojot s****. Nu vienvārdsakot- viss, ko es lietoju ir nekam nederīgs. Tad sākās klasiskais piegājiens, ka šodien viņiem īpaša akcija, tā maksājot eļļiņa 35 ls šodien tikai 19, 90 un vēl dāvanā dabūšot dāvanu karti bizīšu pīšanai ( kas pie viņiem ir nesamērīgi dārga). Pasmējos un teicu, ka šitādos kantoros katru dienu ir tādi piedāvājumi, tikai šodien , tikai Jums īpašā akcija utt... Apskatījos jau netā, ka tās eļļas cena ir 30$. Paņēmu papētīt produkta sastāvu- pirmajā vietā mineral oil, argāna eļļa kaut kur uz beigām ( nevienu citu eļļu vai sviestu, kam zināma pozitīvā ietekme uz matiem, sastāvā nemanīju). Saku, ja jau tik ekoloģisks produkts Jums, kāpēc naftas pārstrādes produkts pirmais sastāvā? Nē es neko nezinot, minerālu eļļa tā saucoties, jo sastāvā ir brīnumainie nāves jūras minerāli. Mana pieredze gan rāda, ka šādos gadījumos pie sastāvdaļas ir zvaigznīte, ar norādi, kā tā ir iegūta un sīkāki komentāri, šim produktam tā nebija. Pastāstīju arī, ka esmu pasūtījusi sev līdzīgu serumu ( no Giovanni jaunās sērijas ar argāna eļļu, kura sastāvā ir vēl virkne citu vērtīgu sastāvdaļu un cena 5x zemāka). Tad man bija jānoklausās, ka aptiekās jau arī tīru argāna eļļu varot nopirkt pa 8 ls, bet tā neko nedodot jo nav jau to slaveno nāves jūras minerālu sastāvā ( he, naivās sievietes, kas tā jūsmo par rezultātiem uz matiem un ādas no šīs eļļas, sācis jau rādīties viņām). Uz beigām vēl saņēmu novēlējumu, ka man neviens produkts nepalīdzēs, ko es pirkšu un ka šī esot bijusi mana vienīgā iespēja iegādāties šo lielisko produktu par nenormāli izdevīgo cenu. Nobeigumā- šorīt solītais paliekošais superīgais mirdzums no maniem matiem ir pazudis.
Sanāca gari, bet mani nokaitināja attieksme, ka esmu stulbene un robežas pārkāpšana vēlot man kaut ko ļaunu. Bet nekas- gaidiet tuvākajā laikā arī prieka pilnu ierakstu!
Papildināts. otra sastāvdaļa aiz minerālu eļļas bija dimethicone, kas ir nekas cits kā silikons, par ko konsultante dievojās, ka tas ir visos sliktajos serumos, bet ne viņu serumos. Šobrīd meklēju kontaktus šiem izplatītājiem, ja neizdosies vērsīšos PTAC, nav ko maldināt pircējus un sūtīt lāstus, esmu patiešām dusmīga.

8 komentāri:

  1. Labākā reklāma, kāda mēdz būt :) vēl sūdzības un antireklama publicē , var vēl pašai kompānijai aizrakstīt . ir jau tā , ka tas mineral oil nosuakuma dēl nezinātājam liksies kaut kas dabisks , bet naftas blakusprodukts tak . vēl uz beigām tev burtiski lastu uzlika, tas nu gan nav smuki :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skatījos jau Plazas mājas lapā, ka tur nav viņu kontakti, laikam vēl nav pievienojuši, bet būs jāparok dziļāk, ja nemainīs savu pieeju, kas sakņojas visu citu, tai skaitā klienta nomelnošanā, tad jau neko nesanāks pašiem nopelnīt.

      Dzēst
  2. Diezgan briesmīga attieksme, mani personīgi atgrūž jau centieni kaut ko par visām varītēm pārdot, arī tas, ka tieši šodien akcija bla bla bla, man liek mukt pa gabalu, jo liekas, ka cenšas man kaut ko iesmērēt. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tā konsultante arī baigi sadusmojās, kad teicu pēc mēneša jau arī būs šitā pati "tikai šodienas" akcija.

      Dzēst
  3. nu,cūcība,neko citu pateikt nevaru ://

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uz epastiem arī neko neatbildēja, laikam viņus nesatrauc klientu neapmierinātība

      Dzēst
  4. Man gan viņi šodien dievojās, ka reālā cena ir 25ls, bet sakarā ar akciju...blāblā. Un vēl pati lielās, ka lietojot jau ilgāku laiku un mati vienkārši superīgi(taisni, nepūkojas), tā itkā nevarētu manīt, ka tas viss ir pateicoties taisnošanai ar keratīnu. Beigās knapi atkasijos. Piedāvāja to serumu man gan pa 19, 90 gan pa 14,99. Interesanti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā , laikam neuzķeras cilvēki akli, un pamazam laiž cenu zemāk..

      Dzēst