pirmdiena, 2012. gada 17. septembris

Chanel April



Pirms Project pan 35 uzsākšanas tiku Duty free veikalā, kur sevi palutināju, arī šī nagu laka bija starp maniem pirkumiem. Šī ir mana pirmā un pagaidām vienīgā high-end nagu laka, jo priekšroku dotu profesionālajām nagu lakām, kam ir daudz pieejamākas cenas. Šo nagu laku neuztveru ka nagu laku, bet tiešām lietiņu ar ko sevi palutināt. Šajā pudelītē mani uzrunāja ne tikai tonis, bet arī nosaukums- aprīlis ir mans dzimšanas dienas mēnesis. Lai arī šī mazulīte ir Chanel 2012 pavasara kolekcijas pārstāve, man šis tonis likās ideāli piemērots rudenim.


Nagu lakai ir ideāla konsistence, ērti lietojama otiņa un tā labi klājas. Tomēr jāsaka, ka šī nebūs ota, kas visu darbiņu izdarīs lakotāja vietā, ideālajam klājumam būs nepieciešamas zināmas iemaņas nagu lakošanā. Ar 2 kārtām ir pilnīgi pietiekami ideālajam segumam. Patīkams ir šīs nagu lakas žūšanas ātrums. Jāsaka, šai nagu lakai ir patīkama kvalitāte, to ir ērti lietot un tā labi izskatās nagu laku kolekcijā. Ja mani uzrunās vēl kāds tonis- nopirkšu to, bet kvalitātes ziņā daudzas profesionālās nagu lakas ir līdzvērtīgas, tāpēc tomēr arī turpmāk uzsvaru likšu uz tām, vienīgi viņas nav Chanel, nav tik kārotā tā pudelīte .. te arī tas noslēpums, kāpēc sievietes pērk nagu laku, kas ir daudz dārgāka nekā, piemēram, Sparitual nagu laka, bet darbojas līdzīgi..
P.S. atvainojos, par nagu stāvokli, pēc manas vēlmes izmēģināt Gelish tie nav labākajā formā!

9 komentāri:

  1. Un es atpazīsti pazīstamas smaržas:) tev šīs patīk? Es tagad meklēju rullīša versijā, lai var nēsāt līdzi.

    myvividvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man patīk gan šīs, gan eau fraiche versija ;)

      Dzēst
  2. Skaists tonis!
    Un pilnīgi piekrītu Tev par noslēpumu, kāpēc pērkam Chanel lakas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī tonis ļoti, ļoti patīk. Otrajā nēsāšanas dienā varu teikt, ka noturība gan šai ir labāka nekā nagu lakai vidējai. Nevienā vietiņā nav nolupusi.

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. man vairāk atgādina tādas nu ļoti gatavas avenes

      Dzēst
  4. Man nagu laka ir kā aksesuārs, un Chanel kaut kā sanāk, tos toņus un tekstūras vienkārši perfekti savienot.

    AtbildētDzēst
  5. Apsveicu ar brīnišķīgu pirkumu un arī piekritīšu par noslēpumu. Tur nav nekādas loģikas, tā ir maģija! :)

    AtbildētDzēst