piektdiena, 2012. gada 7. septembris

Project pan 35

No  pirmdienas uzsākšu projektu- project pan 35.
Bilde no šejienes
 Kamēr nebūšu izlietojusi 35 produktu iepakojumus, nedrīkstēšu pirkt neko jaunu. Par laimi ceļā pie manis ir vairāki sūtījumi, cerams tie palīdzēs izturēt. Ņemot vērā līdzšinējo tempu, jaunus pirkumus varēšu plānot uz Ziemassvētkiem, uz to laiku vismaz viņiem būs vieta :D Vai esi mēģinājusi ko līdzīgu? Kā veicās?

9 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Galvenais, ka ekonomiski izdevīga un rūda raksturu :D

      Dzēst
  2. Ieviņ, turies, mēs ar tevi!
    Es arī turos, pamazām izlietoju krājumus, manā septembra sarakstā ir aptuveni 20 produkti, iespējams, ne visus paspēšu izlietot, bet lielāko daļu gan. Tagad man tuvojas nobeigumam acu krēms un toniks, gādāšu sev tos un neko citu, ceru ka mana apņemšanās nezudīs ieejot kosmētikas paradīzē - veikalā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uz 20 mēnesī es pat neceru. Jā, tās reizes, kad ieej veikalā pēc kaut kā viena un arī iznāc no veikala ar kaut ko vienu ir diez gan retas.

      Dzēst
    2. Man tie 20 ir jāpiebeidz, citam puse palika, citam uz dibena tā produkta, tāpēc tāds skaitlis, tikko iesāktos 20gb mēnesī ir nereāls cipars.

      Dzēst
  3. Ievuci, turies, tāda malace !
    Es to nespētu :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu pagaidām 2 dienas veiksmīgas :) Bet mani mierina, ka pāris sūtījumi ceļo pie manis. Būs vismaz kāds prieciņš.

      Dzēst
  4. Spriežot pēc maniem oktobra pirkumiem, man laikam arī šī ideja jāšpiko :D Lai arī izklausās, ka tam dzels raksturs vajadzīgs!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, raksturs vajadzīgs, bet gandarījums pēc tam liels ;)

      Dzēst