otrdiena, 2012. gada 25. septembris

ELF vaigu sārtumi, atsauksme

Pirms nu jau laba laiciņa solīju, ka būs vairāku ELF produktu atsauksmes. Tad nu ķeros pamazām tām klāt, pirmajiem kārta- vaigu sārtumiem.
Vaigu sārtums iepakots melna plastikāta iepakojumā, katram neliels spogulītis. Dzīvē nedaudz mazāki nekā izskatās bildēs, masa- 4,75 grami. Pieejami 11 toņos, man ir 3- peachy keen, blushing rose, mellow mauve. Tā kā pirku 50% izpārdošanas laikā, tad nebija laiks internetā pētīt svatčus un sūtīju uz labu laimi, 2 toņi man ļoti patīk un der, bet ar mellow mauve esmu nošāvusi garām.
Šajā bildē puslīdz sanācis uzķert svačus. Blushing rose ir vispigmentētākais- roze, nedaudz zelts un maigs persiku apakštonis. Peachy keen- persiks ar zeltu. Šiem abiem tas šimmeris izskatās gaumīgi, nav kā Ziemassvētku egle, abi ir ļoti labi dozējami. Iespējams pavisam neuzkrītošs izskats līdz samērā košam. Mellow mauve gan viss nav tik skaisti- rozā sārtums ar ziliem šimmeriem, manai sejai piešķir nu tādu vēsumu, ka ziemu nav jāgaida, lai auksts paliktu :D Noturība visiem tāda vidēja- kādas 5 stundas turas uz sejas ( uz manas sejas vispār produkti turas sliktam nekā cilvēkam vidējam), visu dienu noteikti neizturēs, bet ņemot vērā cenu, tad nav tik slikti. Daudzi šos vaigu sārtumus pielīdzina NARS vaigu sārtumiem, man tomēr gribētos cerēt, ka tas vairāk vizuālā noformējuma līdzības un lielas daļas toņu sakritības, ne gluži kvalitātes ziņā.
Mans vērtējums: 6/10 ( ja vērtētu tikai savā cenu kategorijā- noteikti būtu augstāka atzīme).

Nopirkt var šeit , šobrīd starp citu viņiem ir izpārdošana, kodus variet atrast šeit

4 komentāri:

  1. Man ir Blushing Rose, manuprāt diezgan pigmentēts, viegli pārsālīt. Visādi citādi burvīgs, turas arī labi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No mana trio blushing rose arī ir vispigmentētākais

      Dzēst
  2. Iepakojums tāds patīkams, bet rādi kā izskatās uz vaiga. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pagaidām nav pateicīgs apgaismojums, lai varētu bildēs smuki redzēt :(

      Dzēst