otrdiena, 2012. gada 4. septembris

Augusta favorīti

Jaunums blogā- aizvadītā mēneša 5 visvairāk lietotie un iemīļotākie produkti.


Sejai:
Chanel Vitalumiere Aqua tonālais krēms- dabisks izskats, kas labi pacieš arī karstākas dienas, nav sajūta, ka uz sejas ir kaut kas par daudz. Noteikti šī produkta slavēšana nav nepamatota
Garnier Roll-on Anti dark circles konsīleris-  par šo produktu jau esmu rakstījusi labas atsauksmes šeit, nekas nav mainījies. Patīkama uzklāšana ar rullīti, vieglums apvienojumā ar labu segumu, izmantoju nepieciešamības gadījumos ne tikai acu zonā.
Guerlain meteorīti Teint Dore- viens no visvairāk pārdomātajiem pirkumiem pēdējā laikā. uztraucos, vai nebūs nedabiski spīdumi, bet uz sejas izskatās lieliski. Ja sākumā domāju, ka derēs tikai uz vaigu galiem, vietām kā akcents, tad tā nav- mierīgi var klāt uz visas sejas. Bauda lietot šo produktu ne tikai iegūtā rezultāta dēļ, bet arī iepakojuma un oooh- aromāta! Noteikti esmu laimīga, ka tomēr izlēmu nopirkt šo produktu, turklāt tas pietiks mūžībai.
Lūpām:
Chanel Rouge Coco Shine BOY - īpaša lūpu krāsa+ spīdums vienā, tagad saistās arī ar skaistām atmiņām, jo rotāja manas lūpas kāzu dienā. Dabiskums, kas tajā pašā laikā ir interesants. Lieliska noturība, pēc... "un tagad līgavainis drīkst noskūpstīt līgavu" vēl joprojām atradās uz manām nevis vīra lūpām. Pilnu atsauksmi varat izlasīt šeit
Acīm:
the balm Nude Tude palete- jau iepriekš apskatīta šeit.
Aizvadītajā mēnesī visvairāk tika lietoti ( kā jau to var redzēt) stubborn un selfish, lieliska kombinācija ikdienas make-upam :)

9 komentāri:

  1. o jā, savējais cilvēks :) Man gan Chanel Vitalumiere aqua jau par tumšu :( stāv ledusskapī gaida nākamo vasaru :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vēl pagaidām der tonītis, bet drīz jau arī laikam būs jānoliek līdz nākamajai vasarai.

      Dzēst
  2. Nesen uzgāju skaistumlapā atsauksmi par Vitalumiere, komentāros jautāju, bet tēma veca, autore nepamanīja manu pēkšņo komentāru, atbildi nesaņēmu, tāpēc jautāšu tev - kāds tev sejas ādas tips? Vēlos pamēģināt, bet baidos, vai derēs manai taukaini kombinētajai ādai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kombinēta, vasarā ar noslieci izteikti uz taukaino pusi, ziemā nedaudz vietām parādās sausums, bet lietojusi esmu tikai vasaras periodā, kad manai ādai šis tonālais ļoti patika!

      Dzēst
    2. Paldies, gluži tāpat kā manējā. Tas iedrošina pamēģināt :)

      Dzēst
  3. Kur tu pirki to Balm paleti? Ja internetā, tad cik izmaksājas šippings?

    myvividvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  4. Feelunique.com - Starp citu šobrīd viņai 25% atlaide ( vajadzeja man pasteigties :( ), šipings bezmaksas.

    AtbildētDzēst
  5. Cik skaistas bildes! un mani mīļie meteorīti! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :) Es arī esmu paspējusi viņus iemīļot.

      Dzēst