otrdiena, 2012. gada 17. jūlijs

Nude Tude palete

Teju katra firma, kas ražo acu ēnas nāk klajā arī ar kādu nude toņu kolekcijas acu ēnu paleti. Es izvēlējos pamēģināt The Balm ražoto "Nude Tude". Pagaidām esmu pavisam maz iepazinusies ar to, bet varu diez gan droši teikt- šīs paletes stiprā puse ir tumšie un izteiksmīgie toņi! tad nu- daudz bildes, to atrādot.
 Palete ir iepakota kartona kastīte ar magnētu aizdari. Komplektā nāk arī otiņa, kas varēja arī mierīgi nebūt!
 Paletē ir 12 toņi, man ir naugty paletes versija ar foršām meitenēm.






2 gaišākajām krāsām sassy un snobby trūkst pigmentācijas, bet pārējās ir labi pigmentētas, sevišķi tumšie toņi. Ēnas ir mīkstas, viegli paņemamas, bet klājot nedaudz, nedaudz birst. Kad būšu vairāk testējusi tās darbībā- būs vairāk atsauksmju, pagaidām man šī palete ļoti patīk, iespējams izveidot ļoti dažādus izskatus,  žēl vienīgi, ka būs jāturpina meklēt ideālie gaišie toņi..

7 komentāri:

  1. skaisti toņi, tiešām!:)
    es tā saprotu tur ir gan midzošas, gan matētas acu ēnas, ja?:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, ir gan matētie, gan satīna finišs, gan ar šimmerīti

      Dzēst
  2. Dizains super, man laikam prasītos nedaudz vairāk gaišo toņu, bet palete skaista. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, gaišo toņu tīkotājiem šī nebūs labākā izvēle! Bet vismaz ir iemesls nopirkt vēl kādu hihi

      Dzēst
  3. Skaista palete un pievilcīgs noformējums :) Kāds gaišais tonis tiešām vēl derēja, bet kopumā patīk gandrīz visi toņi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, noformējums man arī uzreiz iekrita acīs :) Laikam jau ražotājs zin, uz kuram sieviešu pogām jāspiež, lai viņas nopirktu produktu

      Dzēst
  4. Piekrītu par gaišajiem toņiem, varēja būt vairāk. Dizains tiešām interesants! :)
    Un par to otiņu arī piekrītu, vai nu liek labu, vai neliek vispār.

    AtbildētDzēst