ceturtdiena, 2012. gada 26. jūlijs

Madara Tonizējošas dušas ziepes, atsauksme

Es labprāt iegādājos un lietoju pašmāju ražojuma skaistumkopšanas produktus, iespēju esmu devusi diez gan daudziem Madaras produktiem, bet baigajā sajūsmā neesmu bijusi par nevienu, no mēģinātajiem produktiem atkārtoti pirktu vien sejas attīrošo pieniņu un līdzsvarojošo toniku. Runājot par šīm dušas ziepēm, mājas lapā lasāmas tikai labas atsauksmes, paļāvos uz tām un nopirku pamēģināt... Bet nespēju piekrist tām labajām atsauksmēm....
Pirmkārt, jau iepakojums tika piegādāts bojāts, pumpītis, protams, ir pluss, bet galiņš bija nokritis, visu laiku krīt nost, jāgroza lai varētu dabūt ārā dušas želeju, līdz ar to aizņem vēl vairāk laika nekā dušas želejas parastajos iepakojumos.
Otrkārt, ļoti sausina ādu, domāju, varbūt man vienīgajai tā, bet arī draugs teica, ka sajūta, ka tiek nomazgāta visa ādas aizsargkārtiņa. Bagātīga ķermeņa losjona/krēma lietošana ir neizbēgama. Par šādām sajūtām pēc eko dušošanās biju ļoti pārsteigta.
Treškārt, tā ir ļoti šķidras konsistences un līdz ar to nenormāli ātri tērējas, iepakojums neizvilks pat mēnesi...
Sastāvs: Aqua Potassium Cocoate Potassium Oleate Lauryl Betaine Glycerin Crataegus Monogyna Aesculus Hippocastanum Equisetum Arvense Algae Benzyl Alcohol Potassium Palm Kernelate Decyl Glucoside Sodium Chloride Aroma Citral Geraniol Limonene Linalool
Cena: 6,95 Ls
Vērtējums: 3/10 ( es tiešam gribētu atbalstīt vietējos ražotājus, bet roka neceļas pirkt šo atkārtoti...)
Vai esi mēģinājusi šīs dušas ziepes? Kādas atsauksmes?

4 komentāri:

  1. šīs nav mēģinātas, bet kādu laiku aktīvi lietoju mētru dušas ziepes, patika, bet terējās ātri tas gan :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. It kā arī citur lasītas pozitīvas atsauksmes par tam mētru ziepēm, bet pēc šitajām pagaidām negribās mēģināt!

      Dzēst
  2. Piekritīšu par to, ka tērējas ātri un konsistence pārāk šķidra, diezgan švaki puto, praktiski nemaz, bet man ādu nesausināja, bija tāds izteikts ļoti tīras ādas efekts (acīmredzot mana āda no dabas taukaināka, pretējā gadījumā sausinātu). Taču ņemot vērā cenu, es diez vai iegādāšos šo produktu atkārtoti, savukārt dāvanā pieņemtu labprāt - tā kā nu, nekas spīdošs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, man tāda īpatnība, ka uz vasaru sejas āda paliek taukaina, bet ķermeņa ādai patīk mitrināšana un barošana neatkarīgi no gadalaika..
      Bet nu esmu tipiska sieviete, neskatoties ka tāds nenormāls WOW nav bijis ne par vienu Madaras produktu jau metu acis uz izpārdošanu diennakti, varbūt vēl kaut ko jāpamēģina :D

      Dzēst