svētdiena, 2012. gada 8. jūlijs

Clarins 'Wake-up booster ' atsauksme

Šis ir pirmais mēģinātais produkts, kura uzdevums ir atmodināt, piešķirt enerģiju, lietojot losjonu ( es gan šo vairāk sauktu par tonizētāju). Tā kā jau nosaukums saka priekšā "wake-up", tad es to lietoju tikai no rītiem. Solītais galvenais efekts tiek patiešām pildīts- pirmkārt, tas ir ļoti mitrinošs un atsvaidzinošs, un otrkārt, tam ir atsvaidzinoša vasaras smarža ( tāds svaiguma un vasaras augļu sajaukums). Vasaras lietošanai- ideāls aromāts, ziemā gan man laikam prasītos kaut kas siltāks. Protams, tas neaizstās rīta kafijas enerģijas devu kaislīgam kafijas dzērājam, bet rīta sākums patīkams ir viennozīmīgi!
 Jāsaka, ka šis produkts lieliski arī kalpo kā sejas tīrītājs no rīta, noņem sebumu un nepieciešamības gadījumā arī pārpalikumus no vakarā lietotās kopjošās kosmētikas ( piemēram, ja ir lietots bagātīgs mitrinātājs). Papildus tīrīšana no rīta man nemaz neprasās. Tas nevelk, nesausina un nerada diskomfortu.
Produkts lietošanā nav sevišķi ekonomisks, kā jau visi šāda veida produkti. Man tas patīk, bet neesmu tāda sajūsmā, lai tas kļūtu par manu must-have kopjošās kosmētikas klāstā.
Sastāvs

Vērtējums: 8/10

2 komentāri:

  1. OOO paldies Tev liels par šo rakstu, nesen gribēju šo pirkt, bet neatradu atsauksmes, tagad zinu kā jāņem, man tieši vajag kaut ko no rīta lietojamu, jo milcelārais ūdens dažreiz šķiet par daudz.

    AtbildētDzēst