pirmdiena, 2012. gada 23. jūlijs

Sajūsmas pilni pirmie iespaidi par Sigmas otām

Viens no pirkumiem, kas neskaitāmas reizes ticis ielikts iepirkumu grozā pēc daudzajām pozitīvajām atsauksmēm, bet nav apmaksāts, domājot, ka nav vērts tērēt tādu naudu otām... Beidzot esmu novedusi to lietu līdz galam, un nu arī man ir kabuki 4 sejas otu komplekts ar sintētiskajiem Sigmax sariņiem.
Iepakojums varen gaumīgs un jau pats par sevi rada prieku.



Komplektā ir 4 otas:
F80 - Flat Kabuki: šķidro un krēmveida produktu uzklāšanai uz pieres, vaigiem
F82 - Round Kabuki: minerālo produktu uzklāšanai
F84 - Angled Kabuki: krēmveida vaigu sārtumam un bronzerim
F86 - Tapered Kabuki: krēmveida un šķidro produktu uzklāšanai grūti pieejamās vietās. 
Laikam mani favorīti ir F80 un F86, bet jāsaka, ka visas otas man ļoti patīk. Ilgi domāju, vai nebūs tā, ka visi reklamē šīs otas, jo vienkārši par to saņem naudu.. manas bažas bija liekas. šīs tiešam ir lieliskākās sejas otas, kas man jebkad bijušas šķidro un krēmveida produktu uzklāšanai. Iznākums tiešām ir kā angliski saka flawless.



 Visas otas ir bagātas ar sariņiem, bet tas nepalielina produkta patēriņu, es pat teiktu, ka biju pārsteigta, ka ar šīm otām nepieciešams daudz mazāks produkta daudzums. Izskats ir dabīgs, turklāt to var iegūt ļoti ātri un vienkārši, nav nepieciešams ilgi izlīdzināt produktu, visu paveic otas :)
Otām ir ļoti patīkams svars, to ir ērti turēt rokās. 
Tā ka pirkuma summa bija lielāka par 30$, dāvanā saņēmu mini acu ēnu paletīti, kurā ir pa vienai ēnai no Dare, Bare un Flare paletēm:

Diemžēl, otas nāk caur muitu, bet tik un tā nevienu iztērēto santīmu nenožēloju.
Vērtējums:10/10
Tagad  āķis ir lūpā un gribas vēl kaut ko no sigmas, wishlists pamazām aug ;)

Sigmas otas un kosmētiku var iegādāties šeit 

 
Seta cena 56$, jūlijā izmanto kodu AP2012 un saņem 10% atlaidi.


7 komentāri:

  1. Jā, par Sigmas otām tikai to labāko esmu dzirdējusi, gan jau arī es tālā nākotnē pasūtīšu. Lai Labi lietojas! :)

    AtbildētDzēst
  2. UU laimigā, gribu vismaz divas no šīm :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šīs otas ir tā vērtas ;) Ja pirktu vēlreiz arī piedomātu, vai man vajag visas 4, bet kad padomā, jā, bet ietaupīšu pāris $, un jau iepirkumu grozā ir komplekts... :D

      Dzēst
  3. Ak vai! Kad es beidzot saņemšos un pasūtīšu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī saņemšanās gāja vairākus mēnešus, bet ne mirkli neesmu nožēlojusi savu saņemšanos.

      Dzēst
  4. Sigmas makeup otas tagad arī Latvijā! Altamisi interneta veikalā!
    https://altamisi.com/Altamisi_new/Beauty/Sigma-makeup-brushes

    AtbildētDzēst