otrdiena, 2012. gada 3. jūlijs

"Mājas receptes" matus stiprinošs komplekss ampulās, atsauksme

Šo produktu iegādājos, neliekot lielas cerības uz to, vien tāpēc, ka tam bija atlaide un nekad nebiju mēģinājusi produktus ampulās. Iepakojumā ir 8 ampulas, katra 5 ml. Sastāvā ir vīnogu kauliņu eļļa, mežrozīšu eļļa, vitamīni un augu keramīdi. Ražotājs sola, ka šis līdzeklis baros galvas ādu, stiprinās matu saknes, stimulēs augšanu, piešķirs matiem spīdumu un uzlabos izskatu.
Lietošana: vienas ampulas sastāvu iemasēt galvas ādā un matiem pie saknēm, paturēt 30-40 min. Es gan nepieturos pie šīs instrukcijas, tā kā ražotājs sola matu spīdumu un uzlabot matu izskatu, tad klāju to visā matu garuma , līdz ar to man nepieciešamas 2 ampulas vienā reizē.


Ampulas ir no plastikāta materiāla, bet tik un tā drošības labad, attaisu tās ar dvieli. Šķidrums ir izteikti oranžā krāsā, uztraucos, ka tas ietonēs manus blondos matus, bet nekāda pigmentācija no tā neparādījās. Tam piemīt ļoti patīkama mežrozīšu smarža.
Rezultāts: Esmu lietojusi to tikai 2 reizes, tapēc pāragri spriest par matu augšanu un stiprināšanu, bet matu izskata uzlabošanās redzama jau tagad. Matiem ir parādījies dabisks spīdums un tie izskatās daudz veselīgāki, pagaidām esmu ļoti apmierināta, un noteikti pirkšu šo produktu atkārtoti un tad jau varēšu spriest, vai tas pilda arī pārējos solījumus, manī ir cerības, ka tiešām pilda.
Iegādāties šo kompleksu var Siberikas veikalos, uz atlaidēm cena bija nedaudz virs lata. Pieejams bija arī vēl viens savādāks komplekss.
Vērtējums 8/10 ( Tikai tāpēc, ka neesmu vēl lietojusi to pietiekami ilgi)

3 komentāri:

  1. Tas jau ļoti individuāli.. reizēm salasos superlabas atsauksmes, bet man ne silts ne auksts...

    AtbildētDzēst
  2. mati nepaliek taukaini?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. 2x izmazgāju ar šampūnu un viss ok :) Arī pēc mazgāšanas man nesataukojās ātrāk

      Dzēst