ceturtdiena, 2012. gada 19. jūlijs

ELF šampūns kosmētikas otu mazgāšanai, atsauksme

Šis šampūns jau kādu laiciņu palietots, tāpēc atvainojos, ka nav "svaigs" izskats, bet saprast, par ko ir stāsts var. Nevienam nav noslepums, ka kosmētikas otas ir regulāri jāmazgā, lai izvairītos no baktēriju savairošanās tajās un līdz ar to no nevajadzīgu izsitumu un problēmu rašanās uz ādas. Šobrīd šim mērķim izmantoju šampūnu no ELF. iegādāties to var Latvijas interneta veikalā vai UK veikalā. Šampūns veic savu pamata funkciju- attīrīt, tam nav praktiski nekāda aromāta, labi puto... Tas arī viss. Šampūna sastāvs ir pavisam vienkāršs tikai attīrošās vielas un konservanti
Un par 120 ml šāda šampūna jāmaksā 3,99 ls ( pērkot LV, bet arī pasūtot ar piegādi sanāk tas pats, ja vien neiepērkas izpārdošanu laikā). Par šādu naudu Drogās var nopirkt jebkuru parastāko šampūnu vismaz puslitru! Turklāt, šis šampūns ļoti sausina roku ādu, bez kārtīgas krēma kātras pēc otu mazgāšanas neiztikt.Sastāvā nav nevienas kopjošas komponentes, pēc tā  lietoju kondicionieri. Manuprāt, ražotājs ir atradis lielisku veidu, kā pelnīt, parastāko šampūnu iepildot mazā pudelītē un nosaucot par otiņu šampūnu...
Vērtējums:4/10 ( savu pamatuzdevumu jau veic, bet neko vairāk...)
Noteikti nepirkšu atkārtoti, par tādu naudu var iegādāties daudz labāku šampūnu un, kas nav mazsvarīgi- daudz vairāk, daudzu make-up guru izvēlas bērnu šampūnus savu otiņu mazgāšanai, laikam jau arī high-end otu mazgāšanas līdzekļiem ir līdzīgs stāsts...
Ar ko Tu mazgā savas otas?

4 komentāri:

  1. Man ir ELF Daily Brush Cleaner, ko izmantoju ikdienai, bet dziļākai otu tīrīšanai izmantoju vienkārši šampūnu. Manuprāt, šampūns ir vislabākais risinājums. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas daily brush cleaner man arī ir, bet to tikai bezizejas gadījumos izmantoju, jo satur alkoholu un man nepatīk tā aromāts.

      Dzēst
  2. Es mazgāju ar bērnu šampūnu un tad ar parastu matu kondicionieri.:) MAn patīk, ja manas otas smukas un tīras, jo esmu saskārusies ar to, kā tad ir ja laikus netiek mazgātas otas.
    Paldies par negatīvo rakstu, bet pozitīvā nozīmē, jo man bija doma izmēģināt šo speciālo līdzekli otu mazgāšanais, bet paldies, tagad zināšu, ka tikai naudu lieki mestu laukā!

    AtbildētDzēst
  3. Pēc šī izlietošanas arī es domāju izmantot bērnu šampūnu. Nav par ko ;)

    AtbildētDzēst