trešdiena, 2012. gada 11. jūlijs

Šodienas nagi

Sen nebiju izmantojusi Bundle Monster stampingošanas setu, nolēmu mēģināt atcerēties iemačas, lūk, kas man sanāca..


Lai iegūtu šādus nagus izmantoju:
 Sally Hansen Base & top coat Diamond Shine
Spa Ritual Airhead
China Glaze Robotika
Bundle monster paleti BM 209
zīmodziņu& stockmann karti liekās nagu lakas noņemšanai no paletes ( karte darbojas daudz labāk nekā oriģinālais rīks)



6 komentāri:

  1. mmm lieliskās smaržas. Labi, bet tagad par nagiem. MAn jau liekas, ka izskatās ļoti nepierasti, bet tas nenozīmē, ka man nepatīk. Ir ļoti labi. Ja ņemtu tumšāku toni līnijām, tad nebūtu vairs tas.:)

    AtbildētDzēst
  2. Daisy! Mana mīlestība , pat sirds salēcās :) Es gan jūsmoju par "frešo "versiju, ( citrusīgums^^ ), bet arī orginālās ĻOTI patīk .

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, fresh man arī patīk, bet esmu sev uzlikusi pamatīgu liegumu attiecībā uz smaržu pirkšanu, tā nu lietoju savus krājumus.

      Dzēst