otrdiena, 2012. gada 10. jūlijs

Riga Soap Manufacture produkti

Pirms kāda laika pabiju Azūrā, pirms tam nebiju pievērsusi uzmanību šim veikalam, bet pēc skaistumlapas un Velvet mimosas atsauksmēm, nolēmu kaut ko pamēģināt no Rīgas ziepju manufaktūras.
Savā īpašuma ieguvu baltās šokolādes sejas masku ar kliņģerītēm un mango sviestu.
Pirmais, kas man patīk šiem produktiem ir iepakojums- tas ir ļoti pārdomāts vizuāli, vēlāk pastāstīšu arī par funkcionālo pārdomātību. Piedāvājumā ir 3 veidu šokolādes sejas maskas- baltās, brūnās un šī, kas mani uzrunāja visvairāk.
Sejas maska ir biezas sviesta konsistences, ar smalkām skrubējošām daļiņām un kliņģerīšu ziedlapiņām tajā.  Sastāvā ir vīnogu kauliņu eļļa, šī sviests, kakao sviests, sausais piens un  kliņģerītes. Maska smaržo pēc īstas šokolādes, nevis kaut kāda augu eļļu maisījuma ar sintētisku šokolādei līdzīgu aromātu, līdz ar to papildus kopjošajai funkcijai pilda arī aromterapijas funkciju. Uz sejas klāju ar masējošām kustībām, atstāju uz kādām 15 minūtēm, sviesti pamazām izkūst, pēc tam vēlreiz iemasēju, tad noskaloju visu nost. Sejas āda pēc tam izskatās un jūtās fantastiski, tā ir tik maiga! Neskatoties, ka vasarā mans ādas tips diez gan izteikti ir taukains, bet šīs maskas mērķauditorija nav taukainās ādas īpašnieces, tā uz manas ādas darbojās lieliski. Viennozīmīgi- esmu ļoti apmierināta ar šo masku. Dodu 10/10.
Mango sviests patiešam ir 100% mango sviests, nevis naftas produktu maisījums ar nelielu piedevu mango sviesta. Pirku šo ar mērķi kopt kutikulas, jāsaka ka jau pēc nedēļas lietošanas katru vakaru manīju atšķirību. Sākumā var likties, ka šis plastmasas trauciņš ar vāciņu ir pats nepraktiskākais iepakojums, bet... uzspiežot uz trauciņa dibena, sviests iznāk ārā un ir kā ziepju gabaliņš, to ir tik ērti lietot kā ķermeņa kopšanas produktu. Kopjot kutikulas vajag pavisam nedaudz un man nesagādā problēmas vienkārši izkausēt ar pirkstu man nepieciešamo daudzumu, bet sausām ķermeņa vietām šis risinājums ir vienkārši ideāls. Līdz ar to šis sviests ir ļoti universāls un izmantojam visur, kur vien nepieciešama ādas kopšana. Arī šim produktam dodu 10 no 10.
Maskas iepakojums ir 50 ml, sviesta 50 g +-5.
Maskas pilnā cena 8,99 Ls, sviesta 3,50 Ls. Kad iepirkos, šiem produktiem bija 30% atlaide, arī daudziem citiem produktiem bija atlaides, iespējams arī šobrīd vēl  ir. Man ir aizdomas, ka atlaides saistītas ar to, ka maskas derīguma termiņš ir 21. septembris, sviesta 21. oktobris, bet tā kā man šie produkti tiešam patīk un nestāvēs plaukta, domāju, nebūs problēmas to izlietot, kā arī produktu sastāvs nemaz nedod iespēju derīguma termiņam būt 3 gadus ( to kopējais derīguma termiņš ir 1 gads).
 Produktus var iegādāties T/c Galerija Rīga, Azūrā, T/c Imanta un Centrāltirgū.

5 komentāri:

  1. Tā vien gribas pašai nopirkt un pamēģināt, tiešām izskatās ļoti labi, turklāt man ir jūtīga āda, domāju, ka šie būtu tieši laikā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No pāris sejas maskām man arī ir bijuši apsārtumi un alerģiskas reakcijas, bet ar šo viss bija kārtībā :)

      Dzēst
  2. Viss tik kārdinošs un skaisti iepakots! Būs man kādreiz jāpamēģina arī kaut kas no Rīgas Ziepju Manufaktūras :)

    AtbildētDzēst
  3. Ziemā droši vien baudījums no viņas ir vēl lielāks.

    AtbildētDzēst