ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Spa Ritual "Delight"

Kad vēl, ja ne vasarā izvēlēties mint toņa nagu lakas? Tā nu iegādājos Spa ritual nagu laku mint tonī. Manā kolekcijā līdzīgs tonis bija no ELF, bet tā kā neesmu sajūsmā par šīm nagu lakām, nolēmu dot iespēju līdziniecei no citas firmas. Kā jau Spa ritual nagu laka, kvalitātes ziņā tā mani pilnībā apmierina, labi klājas, ātri žūst, labs sastāvs un tā joprojām, bet ir viens bet.. pat 3 kārtās tā ir nedaudz caurspīdīga, īsiem nagiem vēl tā neko, bet kā izskatās uz garākiem nagiem, man nepatīk. Protams, ir arī pozitīvā puse- iemesls meklēt radošus risinājums nagu galiņu izrotāšanai, jo nagu lakas tonis ir pasakaini skaists- piparmētras ar kārtīgu piena piedevu, tāds pieklājīgais maigi zaļais, ko noteikti gribas lietot vēl, vien saīsinot nagus vai izmantojot kādu oriģinālāku nagu dizainu.

 Bildēs gan tik ļoti neredz cauri galiņus kā dzīvē.
P.S. Mola Oniks Betā līdz 7dienai visam 15% atlaide.

7 komentāri:

  1. Tavi nagi ir tik gari!:) Man tagad raudiens par saviem nāk:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manējie arī būs atkal īsi, šodien vienu nolauzu :(

      Dzēst
  2. Man šo vajag 4 kārtas, lai nespīdētu cauri. Tonis ideāls, bet pārklājums ne tik patīkams.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirms gulētiešanas negribējās riskēt ar vēl vienu kārtu, savādāk viss gultasveļas raksts būtu uz nagiem :) Man šī ir pirmā Spa ritual nagu laka, kurai ir problēmas ar pārklājumu.

      Dzēst
    2. Jā, man tieši tāpat, ar pārējām viss ideāli.

      Dzēst