pirmdiena, 2012. gada 30. jūlijs

Piebeigts jūlijā

Vairāk kā puse vasaras jau ir pagājusi un vēl viens mēnesis ir aizlidojis. Šomēnes pabeigti veseli 9 pilna izmēra produkti un 1 paraudziņš.
1. Mill creek Spiced apple dušas želeja. Kārtējais produkts no iherb.com klāsta. Forša dušas želeja, maiga, nesausina ādu, labi puto, pietiek ilgam laikam ( iepakojumā gandrīz puslitrs), nav dārga. Vienīgi spiced apple ir tikai pudelītē, kad saskaras ar ādu un ūdeni kļūst par saldo ābolu dušas želeju. Labprāt iegādātos kādu citu aromātu. Iegādāties var šeit  Sastāvs:
2. Domašniji recepti matus stiprinošs komplekss. Pilno manu atsauksmi var izlasīt šeit . Par stiprināšanu no viena iepakojuma grūti spriest, bet matu izskats uzlabojās viennozīmīgi, droši vien iegādāšos atkārtoti.
3. Orly Bonder nagu lakas bāze. Patika, ātri žūst, labi klājas virsū nagu laka, vienvārdsakot- nebija nekādu iebildumu!
4. Body Trubbles šokolādes-zemeņu ķermeņa losjona paraudziņš. Viegls mitrinātājs, bet smarža likās par saldu, lielo iepakojumu neradās vēlme iegādāties.
5. Madara Colour&shine kondicionieris. Stāvēja dušā ļoti ilgi, jo galīgi nepatika, nekādu spīdumu nemanīju, mati bija grūti izķemmējami, aromāts nebija pa prātam. Paldies dievam, tas ir beidzies. Nepirkšu atkārtoti.
6. Dulgon ši sviesta un pantenola matu maska. Samērā jauna firma Drogās. Matu maska man patika, mati kļuva zīdaini, viegli izķemmējami. Viegls, neuzbāzīgs aromāts, zema cena. 
7. The Body shop Rainforest radiance šampūns. Paredzēts krāsotiem matiem. nesatur krāsvielas, sulfātus un parabēnus. labi izmazgā matus, patīkams aromāts, uz maniem matiem nebija tik ļoti redzams, bet drauga matiem bija tāds spīdums pēc šī šampūna!Diez gan ekonomisks.
8. Reviva Labs Ultra rich ultra light moisturizer. Kā dienas mitrinātājs bija man nedaudz par treknu, bet naktij- ideāls. Ultra rich es piekrītu, bet sevišķi viegls tas nebija, tiešām tāds bagātīgs, bet tajā pašā laikā nebija lipīgs un samērā ātri iesūcās. Aromāts man asociējās ar tādu klasisko krēmu smaržu.  42 grami maksā nepilnus 8$. Iegādāties var iherbā. Sastāvs:
9. Now foods aprikožu kauliņu eļļa. Lietoju to celulīta profilaksei. Ko lieku klāt variet izlasīt šajā rakstā.
10. Alba Botanica ķermeņa skrubis. Lai arī man patīk Alba botanica produkti, šis bija izņēmums un esmu priecīga, ka tas ir cauri. Kāpēc man tas nepatika, vari izlasīt šeit.
Vai esi mēģinājusi kādu no šiem produktiem? Kā patika?

6 komentāri:

  1. Diemžēl nevienu no šiem minētajiem neesmu lietojusi. :)
    Bija interesanti izlasīt atsauksmi par katru produktu.

    AtbildētDzēst
  2. Orly Bonder ir mana top nagu laku bāze, šobrīd iet jau kāda 3 pudelīte :)
    Liels paldies par Alba Botanica ķermeņa skrubja atsauksmi - man arī ļoti patīk Alba Botanica produkti un uz skrubi ik pa laikam metu acis, bet tagad zinu, ka to man nevajag :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, ja kaut nedaudz jutīga āda un nepatīk nežēlīga skrubēšana komplektā ar pārmērīgu eļļainumu, diez vai patiks.

      Dzēst
  3. Biju mēģinājusi Madaras matu kondicionieri. Cik nu paraudziņš ļauj spriest par produktu, bet man patika. Tomēr iegādāties neplānoju, ir citi favorīti/neizmēģināti brīnumi :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja mati nav pārāk sabojāti, varbūt arī der, bet maniem blondajiem matiem ar tendenci uz velšanos, bija daudz "par vāju"

      Dzēst