ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Too Faced "Primed & Poreless" atsauksme

Produkts lieliskā un gaumīgā iepakojumā ...
Ražotājs sola, ka šis pūderis pārvērtīs ikvienu grimu ilgnoturīgā, piemērosies ikvienam sejas tonim, padarīs nemanāmākas poras un sīkas krunciņas. Izmantojams gan kā pamats, gan kā finiša pūderis. Kontrolē sejas spīdumu.
Ko saku es? Jāsaka, ka šis pūderis darbojas pat labāk, kā es biju cerējusi. Sākot jau ar sajūtām pēc uzklāšanas- āda ir samtaina un poras patiešām ir nemanāmākas, izskats ir ļoti dabīgs. Taču daudzi produkti uzreiz pēc uzklāšanas izskatās labi, šis lieliski pilda savu darbiņu arī ilgi pēc tam, sevišķi man prieks, ka tas lieliski darbojas virs drug-store produktiem, kas paši par sevi nav pārāk noturīgi, bet ar šo pūderi, tie turas daudz ilgāk, saglabājot matētu un dabisku izskatu, aizkavē spīduma veidošanos uz sejas. Testēju arī augstskolas izlaidumā, pārbaudījumu lieliski izturēja un arī pēc 5 stundām seja izskatījās tiešām labi, bija vien nepieciešams minimāls pieskāriens ar blotting-paper, pūderis papildus nemaz neprasījās, novēršot "kārtainas kūkas" efektu.
Sevišķi piedomāts ir par iepakojumu, tajā iekšā nav klasisko birstošo pūderu pufu, kas vairumā gadījumu nemaz nav izmantojami.
Iekšā ir vāciņš, kuru pagriežot pūderim var tikt klāt, bet to aizverot, pūderis nebirst ārā un to var paņemt nepieciešamības gadījumā arī līdzi, ko es neriskēju darīt ar citiem birstošajiem pūderiem.
Šajā gan ir daudz mazāk pūdera, neka ierasts birstošajos, tikai 4,5 grami, taču jāsaka, ka tas lietojas ekonomiski, nepieciešams pavisam nedaudz. Līdz šim solījumu par pielāgošanos sejas tonis solītājs ir izpildījis, jo tas ideāli derēja gan laikā, kad bija gaiša āda, gan tagad, kad ir jau nedaudz iedegums...Līdz ar to vasarai šis man ir viens no favorītproduktiem.
Sastāvs: Silica, Populus Bark Extract, Lunicera Capirifolium Extract, Water, Lonicera Japonica Flower Extract, Mica, Iron Oxides, Bismuth Oxychloride.
Vērtējums: 9/10
Cena: 19,80 LVL, iegādāties var Douglas veikalos

3 komentāri:

  1. Jā, par šo produktu arī es esmu daudz labas atsauksmes dzirdējusi, bet līdz manam wishlist sarakstam nav nonācis... :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manā wishlistā arī nebija, bet nopirku un nenožēloju :)

      Dzēst